Soldes d’été : 15% de remise sur vos plantes préférées ! JE FONCE

Onze kamerplanten per familie

Calathea, Monstera, Alocasia,... ontdek onze mooiste variëteiten!
Kamerplanten zorgvuldig geselecteerd door onze producenten, levering zonder tussenpersonen.
📦Gratis levering vanaf 60€ aankoop

Livraison de cactus - La Green Touch

Levering van cactussen

(18 producten)
Zien in

  • Levering van mijn kamerplant

    Thuisbezorging van kamerplanten behoort tot onze expertise, wees gerust! Elke plant wordt zorgvuldig verpakt in aangepaste verpakkingen afhankelijk van de grootte of het aantal producten.

  • Kweker van levende planten

    Wij garanderen de beste prijzen op de markt omdat er geen tussenpersonentussen onze producenten en u zijn. betere kwaliteit en versheid voor uw planten,  verminderde koolstofimpact, meer verantwoorde consumptie.

  • Directe producent

    Kwaliteit en versheid

  • Cadeau idee

    Origineel & duurzaam

  • Makkelijk te onderhouden

    Handleiding inbegrepen en hulp 7/5

  • Snelle bezorging

    en veilig

Een vraag over onze kamerplanten ?

Levering en ontvangst van mijn kamerplant

Hoe wordt mijn kamerplant ? verpakt?

We hebben aangepaste verpakkingen in gerecycled plastic voor al onze fabrieken ontwikkeld, waardoor de veiligheid en bescherming van onze producten wordt gegarandeerd.
Wanneer de fabriek verpakt in de juiste verpakking, voegen we demping toe zodat de plant tijdens het transport het beste behouden blijft en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elke verpakking gebruiken we dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw planten te behouden, worden ze voor vertrek in onze werkplaats regelmatig bewaterd om ze de betere reisomstandigheden. 

Wat zijn de levertijden ?

De bezorgtijden worden geschat tussen de 3 en 5 werkdagen, uitgevoerd van maandag tot en met zaterdag door onze vertrouwde vervoerders DPD en Chronopost

Hoe lang kan mijn plant in de doos ? blijven?

Planten kunnen maximaal 3 dagen in de doos blijven, maar niet langer, planten hebben minimaal licht nodig om te kunnen voeden, een gebrek aan langdurig licht kan uw planten beschadigen of zelfs fataal zijn. Zodra je de plant ontvangt, open je de doos en zet je hem in het licht met water.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?

Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven ?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd ? Controleer afhankelijk hiervan of u niet rechtstreeks een e-mail van de vervoerder heeft ontvangen.
Als u geen informatie heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer

Probleem met mijn bestelling en retourzending

Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?

Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het probleem en ons een e-mail te sturen met daarin het onderwerp en uw bestelling. nummer naar het e-mailadres hello@lagreentouch.fr

Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?

Wij garanderen onze planten 1 week na ontvangst van de plant.

Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren

Het is niet mogelijk om een ​​kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of als u niet tevreden bent, stuur ons dan een e-mail op hello@lagreentouch.fr afin zodat we samen een oplossing kunnen vinden

Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen

U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms wordt toegestuurd. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.

Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?

Vergissen is menselijk, we verontschuldigen ons bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren