Geen producten gevonden
Découvrez tous nos producteurs de plantes extérieur
Een vraag over onze buitenplanten ?
Levering en ontvangst van mijn buitenplant
Hoe wordt mijn buitenplant ? verpakt?
Hoe wordt mijn buitenplant ? verpakt?
Onze producenten en kwekers hebben expertise ontwikkeld in de verpakking, veiligheid en transport van hun planten. Om hun kwaliteit en versheid te garanderen, gebruiken ze de beste verpakkingen op de markt om een geweldige ervaring voor de klant te garanderen.
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
Levertijd voor buitenplanten bedraagt circa 3 dagen
Hoe lang kan mijn plant in de doos ? blijven?
Hoe lang kan mijn plant in de doos ? blijven?
Zodra de planten bij u thuis of op het geselecteerde afleverpunt aankomen, moet u uw bestelling zo snel mogelijk ophalen om schade aan de planten te voorkomen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven ?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd ? Controleer afhankelijk hiervan of u niet rechtstreeks een e-mail van de vervoerder heeft ontvangen.
Als u geen informatie heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het probleem en ons een e-mail te sturen met daarin het onderwerp en uw bestelling. nummer naar het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?
Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?
Wij garanderen onze planten 1 week na ontvangst van de plant.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of als u niet tevreden bent, stuur ons dan een e-mail op hello@lagreentouch.fr afin zodat we samen een oplossing kunnen vinden
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms wordt toegestuurd. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Vergissen is menselijk, we verontschuldigen ons bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren