- Meer informatie
Bestel meerdere planten van dezelfde producent Voor bezorgkosten verlagen
En krijg tot 15% korting op de planten van onze partnerproducenten:
De groene aanraking 🌱 , Elke plant 🌿, Kolibrie 🌺, Het Cactushuis 🌵 Kolibrie 🌺
Zwart metalen steun voor kamerplant
Accessoire - ↨18cm - Ø0cm
21,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaarKolibrie 🌺
Accessoire - ↨18cm - Ø0cm
21,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaarKolibrie 🌺
Goudkleurige metalen steun voor kamerplant
Accessoire - ↨18cm - Ø0cm
21,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar- Uitgeput
Generosa
Plante SPA Box - beschermt en reinigt
Onderhoud - ↨22cm - Ø0cm
64,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
Generosa
Beschermende olie voor kamerplanten
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
19,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
- Uitgeput
Generosa
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
25,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
Generosa
Verzorgingsdoos voor mijn planten
Onderhoud - ↨17cm - Ø0cm
43,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
Generosa
Soil Booster organische meststof
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
23,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
Generosa
Oppotmat van gerecycled canvas
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
44,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
- Uitgeput
Generosa
PLANTAARDIGE vloeibare meststof
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
19,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
Generosa
Natuurlijke kamerplantenreiniger - reinigt en beschermt
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
30,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar - Uitgeput
De 5 goede redenen om een accessoire voor een kamerplant aan te bieden
"
1) Zorg voor uw plant met geschikt gereedschap 2) Ruime keuze aan accessoires 3) Naast nut selecteren we trendy en decoratieve accessoires voor jouw interieur 4) Onze accessoires zijn gemaakt met kwaliteit en duurzame materialen 5) Naast een groentecreatie of een plant komt het maak het cadeau compleet
"Een vraag over onze accessoires ?
Bezorging en ontvangst
Hoe wordt mijn bestelling verpakt ?
Hoe wordt mijn bestelling verpakt ?
Wij hebben ontwikkeld aangepaste verpakking in gerecycled plastic voor al onze planten, het garanderen van de veiligheid en bescherming van onze producten.
Wanneer de plant in de juiste verpakking wordt verpakt, voegen we demping toe, zodat de plant tijdens het transport het beste wordt onderhouden en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elk pakket gebruiken wij dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw plant te behouden, zijn ze dat wel regelmatig bewaterd in onze werkplaats vóór hun vertrek om hen de beste reisvoorwaarden te bieden.
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
De levertijden worden geschat tussen 3 en 5 werkdagen, uitgevoerd van maandag tot zaterdag door onze vertrouwde vervoerders DPD en Chronopost
Hoe lang kan mijn plant in de doos blijven ?
Hoe lang kan mijn plant in de doos blijven ?
Planten kan maximaal 3 dagen in de doos blijven, maar niet langer, de planten hebben een minimaal licht Om zichzelf te kunnen voeden, kan een langdurig gebrek aan licht uw planten beschadigen of zelfs fataal zijn. Zodra u de plant ontvangt, opent u de doos en plaatst u deze in het licht met water.
Welk onderhoud voor mijn kamerplant ?
Hoe weet je wanneer je water moet geven ?
Hoe weet je wanneer je water moet geven ?
Groene kamerplanten vereisen over het algemeen hetzelfde soort onderhoud en watergift. Om te weten wanneer je je groene plant water moet geven, steek je je vinger in de grond. Als de grond helemaal droog lijkt, is het tijd om water te geven! Als je voelt dat het nat is, wacht dan nog even.
Zo vind je de juiste belichting voor een kamerplant ?
Zo vind je de juiste belichting voor een kamerplant ?
Over het algemeen hebben onze groene kamerplanten dezelfde behoefte aan licht, dat wil zeggen goede belichting, goed licht maar zonder directe zon.
Hoe kan ik detecteren of mijn plant ziek is ?
Mijn plant is ziek, wat moet ik doen ?
Mijn plant is ziek, wat moet ik doen ?
Als uw kamerplant ziek lijkt, is de kans groot dat dit te wijten is aan te weinig of te veel water. Vind alle informatie op onze blog hier
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd? Controleer afhankelijk hiervan of je rechtstreeks een e-mail van de vervoerder hebt ontvangen.
Als u geen informatie heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het ondervonden probleem en ons een e-mail te sturen waarin u het onderwerp beschrijft en uw bestelnummer vermeldt op het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang heb ik garantie op mijn plant ?
Hoe lang heb ik garantie op mijn plant ?
Wij bieden 1 week garantie op onze planten na ontvangst van de plant.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of niet tevreden bent, kunt u een e-mail sturen naar hello@lagreentouch.fr afin dat we samen tot een oplossing komen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms ontvangt. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Fouten maken is menselijk, onze excuses bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren