Genieten kortingen tot 15% dankzij ons nieuwe, meer verantwoorde model

Hortensia - La Green Touch

Hortensia

(0 producten)
Ontdek onze exclusieve collectie Hortensia's, deze fascinerende kamerplanten die bekend staan ​​om hun spectaculaire bloei en gevarieerde kleurenpalet. Hortensia's brengen met hun grote bolvormige bloeiwijzen een vleugje elegantie en frisheid in elke woonruimte. Ze zijn gemakkelijk te verzorgen, geven de voorkeur aan een heldere omgeving zonder directe zon en hebben regelmatig water nodig om de grond licht vochtig te houden. Ontdek onder onze vlaggenschipvariëteiten de Hydrangea macrophylla, beroemd om zijn grote pomponbloemen, de Hydrangea quercifolia met zijn bladeren die lijken op die van de eik, of de Hydrangea paniculata, opmerkelijk vanwege zijn lange bloemtrossen. Laat u verleiden door de schoonheid en diversiteit van onze Hortensia’s en blaas uw interieur nieuw leven in. Klik om onze collectie te verkennen en de perfecte hortensia voor uw ruimte te vinden.
Zie binnen

Geen producten gevonden

Ontdek onze collectie hortensia's, planten die bekend staan ​​om hun royale bloemen en hun levendige kleurenpalet. We hebben de mooiste en meest winterharde soorten geselecteerd om u een ongeëvenaarde indoor tuinervaring te bezorgen.

  • Directe producent

    Kwaliteit & versheid

  • Gemakkelijk te onderhouden

    Gids inbegrepen en hulp 5/7

  • Snelle levering

    en veilig

  • Cadeau idee

    Origineel & duurzaam

Planten rechtstreeks van de producent bij u thuis afgeleverd

Bij een ecologisch verantwoorde aanpak is er geen tussenpersoon tussen onze producenten, kwekers en u. Betere kwaliteit en versheid voor uw planten, verminderde CO2-impact, meer verantwoorde consumptie.

Een vraag over onze buitenplanten ?

Levering en ontvangst van mijn buitenplant

Hoe wordt mijn buitenplant verpakt ?

Onze producenten en kwekers hebben expertise ontwikkeld op het gebied van de verpakking, de veiligheid en het transport van hun planten. Om hun kwaliteit en versheid te garanderen, gebruiken ze de beste verpakkingen op de markt om een ​​geweldige ervaring voor de klant te garanderen.

Wat zijn de levertijden ?

Levertijden voor buitenplanten bedragen circa 3 dagen

Hoe lang kan mijn plant in de doos blijven ?

Zodra de planten bij u thuis of op het gekozen afhaalpunt aankomen, dient u uw bestelling zo snel mogelijk op te halen om beschadiging van de planten te voorkomen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?

Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd? Controleer afhankelijk hiervan of je rechtstreeks een e-mail van de vervoerder hebt ontvangen.
Als u geen informatie heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer

Probleem met mijn bestelling en retourzending

Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?

Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het ondervonden probleem en ons een e-mail te sturen waarin u het onderwerp beschrijft en uw bestelnummer vermeldt op het e-mailadres hello@lagreentouch.fr

Hoe lang heb ik garantie op mijn plant ?

Wij bieden 1 week garantie op onze planten na ontvangst van de plant.

Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren

Het is niet mogelijk om een ​​kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of niet tevreden bent, kunt u een e-mail sturen naar hello@lagreentouch.fr afin dat we samen tot een oplossing komen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?

U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms ontvangt. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.

Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?

Fouten maken is menselijk, onze excuses bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren