Geen producten gevonden
Black Friday : Jusqu'à 30% de remise
Alles weergevenEt jusqu'à 15% de réduction également dans ces collections La Green Touch 🌱
De 5 goede redenen om een kokedama aan te bieden
"
1. Une beauté végétale unique
Les kokedamas sont de véritables œuvres d'art végétales qui apportent une beauté unique à votre intérieur. Ces boules de mousse enveloppant les racines des plantes offrent une esthétique originale et élégante, créant ainsi un point focal accrocheur dans n'importe quelle pièce.
2. Une connexion avec la nature
Les kokedamas évoquent une connexion authentique avec la nature. En adoptant un kokedama chez vous, vous invitez une partie de la nature dans votre espace de vie. Ils créent une atmosphère apaisante et sereine, ce qui en fait d'excellents éléments de décoration pour créer un sanctuaire verdoyant chez vous.
3. Peu d'encombrement
Les kokedamas sont conçus pour être suspendus ou placés sur des supports, ce qui les rend idéaux pour les espaces restreints. Si vous avez un petit appartement ou un bureau, les kokedamas sont parfaits pour ajouter une toucher de verdure sans occuper beaucoup d'espace.
4. Facile à entretenir
Les kokedamas sont généralement peu exigeants en entretien. Ils nécessitent un arrosage régulier, mais leur mousse naturelle permet de retenir l'humidité, ce qui les rend plus tolérants aux erreurs d'arrosage. Ils sont également adaptables à différents environnements, en fonction des plantes choisies.
5. Un cadeau mémorable
Les kokedamas font des cadeaux uniques et mémorables. Offrir un kokedama à un proche, c'est offrir une œuvre d'art végétale vivante qui apportera de la beauté et de la joie pendant longtemps. C'est un cadeau attentionné qui témoigne de l'affection et de l'appréciation.
Een vraag over onze producten ?
Levering en ontvangst van mijn terrarium, kokedama of plantenbak
Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt
Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt
We hebben voor al onze planten, kokedama's en terraria aangepaste verpakkingen in gerecycled plastic ontwikkeld, waardoor de veiligheid en bescherming van onze producten wordt gegarandeerd.
Wanneer het product is verpakt in de juiste verpakking, we voegen demping toe zodat het tijdens het transport zo goed mogelijk behouden blijft en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elke verpakking gebruiken we dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw product te behouden, wordt het op het laatste moment vlak voor verzending van uw bestelling voorbereid om hen de beste reisvoorwaarden te bieden .
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
Bezorgtijden zijn afhankelijk van de vervoerder die tijdens de aankoop is geselecteerd, tussen 24 en 48 uur of de dag van uw keuze, via onze bezorgschemakalender
Hoe lang kan mijn plant, terrarium of kokedama in de doos ? blijven
Hoe lang kan mijn plant, terrarium of kokedama in de doos ? blijven
Alle producten met planten kunnen maximaal 3 dagen in de doos blijven staan, maar niet langer, de planten hebben minimaal licht nodig om zichzelf te kunnen voeden, een langdurig gebrek aan licht kan uw planten beschadigen of zelfs dodelijk zijn. Zodra je de plant ontvangt, open je de doos en zet je hem in het licht met water.
Leveringsplanning
Leveringsplanning
Je kunt de bezorgdag plannen om een verrassingscadeau voor een dierbare te maken of er gewoon voor zorgen dat je aanwezig bent op de bezorgdag
Welk onderhoud moet ik doen aan mijn terrarium, kokedama of mijn plantenbak ?
Hoe vind ik de juiste belichting voor mijn terrarium, kokedama of plantenbak ?
Hoe vind ik de juiste belichting voor mijn terrarium, kokedama of plantenbak ?
Of het nu om een terrarium, een kokedama of een plantenbak gaat, de gebruikte planten hebben dezelfde behoefte aan licht, dat wil zeggen goede belichting, goed licht maar zonder directe zon.
Hoe weet je wanneer je ? water moet geven?
Hoe weet je wanneer je ? water moet geven?
Een terrarium heeft slechts 1 tot 4 gietbeurten per jaar nodig! Geef alleen water als het balmos in de glazen container lichter begint te worden.
Een kokedama heeft ongeveer elke 7-10 dagen water nodig. Raadpleeg de speciale verzorgingsgids.
Onze plantenbakken hebben ongeveer één keer per week water nodig, behalve de Easycare-box, die ongeveer één keer per maand water moet krijgen. Raadpleeg de speciale onderhoudsgids per doos.
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven ?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd ? Controleer afhankelijk hiervan of u niet rechtstreeks een e-mail van de vervoerder heeft ontvangen.
Als u geen informatie heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het probleem en ons een e-mail te sturen met daarin het onderwerp en uw bestelling. nummer naar het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang is mijn aankoop gegarandeerd ?
Hoe lang is mijn aankoop gegarandeerd ?
Wij garanderen onze producten gedurende 1 week na ontvangst van uw bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of als u niet tevreden bent, stuur ons dan een e-mail op hello@lagreentouch.fr afin zodat we samen een oplossing kunnen vinden
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms wordt toegestuurd. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet het juiste product ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet het juiste product ontvangen, wat moet ik doen ?
Vergissen is menselijk, we verontschuldigen ons bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren
🌿 Bonne nouvelle !
En commandant chez La Green Touch, bénéficiez jusqu'à 15% de réduction si plusieurs produits en panier et des frais de livraison réduit !