Beter dan bloemen, geef je moeder een duurzame kamerplant! Anticipeer op uw bestelling en laat deze vlak voor de grote dag bezorgen

Idées cadeaux durable pour un Noël mémorable

Genieten kortingen tot 15% dankzij ons nieuwe, meer verantwoorde model

Orchidée avec pot inclus, prête à poser et offrir - La Green Touch

Orchidee en pot

(13 producten)

Bied perfectie met onze nieuwe collectie orchideeën in plantenbakken bij La GreenTouch. Geen gedoe meer met het kiezen van een pot: elke plant wordt gecombineerd met een zorgvuldig geselecteerde plantenbak om de natuurlijke schoonheid ervan te benadrukken en harmonieus in elk interieur te passen.
Vanaf 3 gekochte planten of accessoires profiteert u van 10% korting. Eén en dezelfde bestelling voor één zending. De bezorgkosten worden aangepast op de winkelmandpagina.

Zie binnen

  • Levering van mijn plant

    Thuisbezorging van kamerplanten maakt deel uit van onze expertise, wees gerust! Elke plant wordt zorgvuldig verpakt in een geschikte verpakking afhankelijk van de grootte of het aantal producten.

  • Een transparanter aanbod, eerlijke prijzen

    Door uw planten en plantenbakken bij dezelfde producent in te kopen, worden onze beheer-, logistieke- en transportkosten verlaagd. JIJ dus u bespaart geld en we zullen het nog verder terugdringenimpact op het milieu in één enkele zending van punt A naar punt B zonder tussenpersoon.

  • Kweker van levende planten

    Wij garanderen de beste prijzen op de markt, want die is er niet geen tussenpersoon tussen onze producenten en jou. A beste kwaliteit en versheid voor uw planten, a verminderde koolstofimpact, meer consumptie verantwoordelijk.

  • Bestel meerdere planten

    of accessoires

  • Slechts één pakket gebruikt

    Verlaging van de beheer- en logistieke kosten

  • Veilige levering

    zonder tussenpersoon

  • Gegarandeerde besparing

    Verminderde impact op het milieu

Planten rechtstreeks van producenten tegen lage prijzen

Wij garanderen de beste prijzen op de markt omdat er geen tussenpersoon is tussen onze producenten en u. Betere kwaliteit en versheid voor uw planten, verminderde CO2-impact, meer verantwoorde consumptie.

Een vraag over onze kamerplanten ?

Levering en ontvangst van mijn kamerplant

Hoe wordt mijn kamerplant verpakt ?

Wij hebben ontwikkeld aangepaste verpakking in gerecycled plastic voor al onze planten, het garanderen van de veiligheid en bescherming van onze producten.
Wanneer de plant in de juiste verpakking wordt verpakt, voegen we demping toe, zodat de plant tijdens het transport het beste wordt onderhouden en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elk pakket gebruiken wij dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw plant te behouden, zijn ze dat wel regelmatig bewaterd in onze werkplaats vóór hun vertrek om hen de beste reisvoorwaarden te bieden.

Wat zijn de levertijden ?

Levertijden: tussen 3 en 5 werkdagen van maandag tot en met zaterdag door onze vertrouwde vervoerders DPD en Chronoposts

Hoe lang kan mijn plant in de doos blijven ?

Planten kan maximaal 3 dagen in de doos blijven, maar niet langer, de planten hebben een minimaal licht Om zichzelf te kunnen voeden, kan een langdurig gebrek aan licht uw planten beschadigen of zelfs fataal zijn. Zodra u de plant ontvangt, opent u de doos en plaatst u deze in het licht met water.

Welk onderhoud voor mijn kamerplant ?

Hoe weet je wanneer je water moet geven ?

Groene kamerplanten vereisen over het algemeen hetzelfde soort onderhoud en watergift. Om te weten wanneer je je groene plant water moet geven, steek je je vinger in de grond. Als de grond helemaal droog lijkt, is het tijd om water te geven! Als je voelt dat het nat is, wacht dan nog even.

Zo vind je de juiste belichting voor een kamerplant ?

Over het algemeen hebben onze groene kamerplanten dezelfde behoefte aan licht, dat wil zeggen goede belichting, goed licht maar zonder directe zon.

Hoe kan ik detecteren of mijn plant ziek is ?

Mijn plant is ziek, wat moet ik doen ?

Als uw kamerplant ziek lijkt, is de kans groot dat dit te wijten is aan te weinig of te veel water. Vind alle informatie op onze blog hier

Probleem met mijn bestelling en retourzending

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?

Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd? Controleer afhankelijk hiervan of je rechtstreeks een e-mail van de vervoerder hebt ontvangen.
Als u geen informatie heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer

Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?

Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het ondervonden probleem en ons een e-mail te sturen waarin u het onderwerp beschrijft en uw bestelnummer vermeldt op het e-mailadres hello@lagreentouch.fr

Hoe lang heb ik garantie op mijn plant ?

Wij bieden 1 week garantie op onze planten na ontvangst van de plant.

Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren

Het is niet mogelijk om een ​​kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of niet tevreden bent, kunt u een e-mail sturen naar hello@lagreentouch.fr afin dat we samen tot een oplossing komen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?

U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms ontvangt. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.

Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?

Fouten maken is menselijk, onze excuses bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren