- Plus d'infos
Commandez plusieurs plantes chez un même producteur pour réduire les frais de livraison
et bénéficiez jusqu'à 15% de réduction sur les plantes de nos producteurs partenaires :
La Green Touch 🌱 , Everyplant 🌿, Colibri 🌺, La Maison des cactus 🌵 - UitverkochtUitverkoop
2 zakjes à 3 mosbollen - Terraria
Kit - ↨3cm - Ø12cm
8,00 €16,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaar - UitverkochtUitverkoop
DIY-gereedschapsset - Planten en terraria
↨ cm - Ø cm
28,00 €32,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaar - Uitverkocht
Trendhero
Terrarium gereedschapsset: schep + hark
Accessoire - ↨70cm - Ø0cm
25,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaarTrendhero
Accessoire - ↨15cm - Ø7cm
25,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaar- Uitverkocht
Trendhero
Koperen metalen spuitfles 0,3 liter
Entretien - ↨0cm - Ø0cm
51,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaar Trendhero
Transparant glazen plantenmeester
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
19,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaarTrendhero
Plantenspuit - Oud Zink - ↑ 15 cm
Entretien - ↨0cm - Ø0cm
32,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaarTrendhero
Zilverkleurige stalen spuitfles 0,3L
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
22,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaarTrendhero
Bonsaischaar L - 19 cm - Bonsaitool
Entretien - ↨0cm - Ø0cm
23,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaar- Uitverkocht
Generosa
Oppotmat van gerecycled canvas
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
44,00 €Eenheid prijs /Niet beschikbaar
De 5 goede redenen om een terrariumaccessoire aan te bieden
" ```
1) Prendre soin de votre terrarium avec des outils adaptées 2) Large choix d'accessoires 3) Outre l'utilité nous sélectionnons des accessoires tendances et décoratifs pour votre intérieur 4) Nos accessoires sont fabriqués avec des matériaux de qualités et durables 5) En plus d'une création végétale ou bien d'une plante, cela vient compléter le cadeau
``` "Een vraag over onze accessoires ?
Bezorging en ontvangst
Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt
Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt
We hebben aangepaste verpakkingen in gerecycled plastic voor al onze fabrieken ontwikkeld, waardoor de veiligheid en bescherming van onze producten wordt gegarandeerd.
Wanneer de fabriek verpakt in de juiste verpakking, voegen we demping toe zodat de plant tijdens het transport het beste behouden blijft en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elke verpakking gebruiken we dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw planten te behouden, worden ze voor vertrek in onze werkplaats regelmatig bewaterd om ze de betere reisomstandigheden.
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
De bezorgtijden worden geschat tussen de 3 en 5 werkdagen, uitgevoerd van maandag tot en met zaterdag door onze vertrouwde vervoerders DPD en Chronopost
Hoe lang kan mijn plant in de doos ? blijven?
Hoe lang kan mijn plant in de doos ? blijven?
Planten kunnen maximaal 3 dagen in de doos blijven, maar niet langer, planten hebben minimaal licht nodig om te kunnen voeden, een gebrek aan langdurig licht kan uw planten beschadigen of zelfs fataal zijn. Zodra je de plant ontvangt, open je de doos en zet je hem in het licht met water.
Hoe verzorg ik mijn kamerplant ?
Hoe weet je wanneer je ? water moet geven?
Hoe weet je wanneer je ? water moet geven?
Groene planten binnenshuis vereisen over het algemeen hetzelfde soort onderhoud en watergift. Om te weten wanneer je je groene plant water moet geven, steek je je vinger in de grond. Als de grond helemaal droog lijkt, is het tijd om water te geven! Als je voelt dat het nat is, wacht dan nog even.
Zo vind je de juiste belichting voor een kamerplant ?
Zo vind je de juiste belichting voor een kamerplant ?
Over het algemeen hebben onze groene kamerplanten dezelfde behoefte aan licht, dat wil zeggen goede belichting, goed licht maar zonder direct zonlicht.
Hoe kan ik detecteren of mijn plant ziek is ?
Mijn plant is ziek, wat moet ik doen ?
Mijn plant is ziek, wat moet ik doen ?
Als je kamerplant ziek lijkt, is de kans groot dat dit te wijten is aan te weinig of te veel water. Vind alle informatie op onze blog hier
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven ?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd ? Controleer afhankelijk hiervan of u niet rechtstreeks een e-mail van de vervoerder heeft ontvangen.
Als u geen informatie heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het probleem en ons een e-mail te sturen met daarin het onderwerp en uw bestelling. nummer naar het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?
Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?
Wij garanderen onze planten 1 week na ontvangst van de plant.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of als u niet tevreden bent, stuur ons dan een e-mail op hello@lagreentouch.fr afin zodat we samen een oplossing kunnen vinden
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms wordt toegestuurd. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Vergissen is menselijk, we verontschuldigen ons bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren