Idées cadeaux facile d'entretien - La Green Touch

Onderhoudsvriendelijke cadeau-ideeën

Ontdek onze onderhoudsvriendelijke cadeau-ideeën voor wie geen groene vingers heeft, maar toch aan de slag wil met kamerplanten
Weergeven als

  • Cadeau idee

    Origineel & duurzaam

  • Gratis bezorging

    vanaf 60€ aankoop

  • Makkelijk te onderhouden

    Handleiding inbegrepen en hulp 7/5

  • Ambachtelijke creaties

    sans intermédiaire

  • Klaar om te bieden

    Om u de beste ervaring te bieden, hebben we services geïmplementeerd om uw aankoop van een geschenk te vergemakkelijken. Kies de dag waarop je geleverd wilt worden via onze kalender op de winkelmandpagina, schrijf een lief briefje dat wij gaan bedrukken,... Maak indruk op je geliefde met een origineel, duurzaam en verantwoord cadeau!

  • Veilige levering

    We besteden bijzondere zorg aan al onze bestellingen en gebruiken kwaliteitsmaterialen, milieuverantwoordelijke en op maat gemaakte verpakkingen om levering thuis te garanderen zonder onaangename verrassingen. Als er zich een probleem voordoet, vinden we altijd een oplossing om u tevreden te stellen.

De 5 goede redenen om onze plantensamenstellingen aan te bieden

"

1) Des créations uniques et artisanales réalisées au sein de notre atelier parisien, acheter une création La Green Touch c'est aussi soutenir les entreprises françaises et familiales 2) Des créations durables dans le temps et tendances 3) Véritable objet de décoration, elles apporteront de la verdure à votre intérieur 4) Accompagnement personnalisé, on vous donne un guide d'entretien pour chacunes de nos créations 5) accessible à tous, nos créations sont à partir de 35€ !

"

Een vraag over onze producten ?

Levering en ontvangst van mijn terrarium, kokedama of plantenbak

Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt

We hebben voor al onze planten, kokedama's en terraria aangepaste verpakkingen in gerecycled plastic ontwikkeld, waardoor de veiligheid en bescherming van onze producten wordt gegarandeerd.
Wanneer het product is verpakt in de juiste verpakking, we voegen demping toe zodat het tijdens het transport zo goed mogelijk behouden blijft en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elke verpakking gebruiken we dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw product te behouden, wordt het op het laatste moment vlak voor verzending van uw bestelling voorbereid om hen de beste reisvoorwaarden te bieden . 

Wat zijn de levertijden ?

Bezorgtijden zijn afhankelijk van de vervoerder die tijdens de aankoop is geselecteerd, tussen 24 en 48 uur of de dag van uw keuze, via onze bezorgschemakalender

Hoe lang kan mijn plant, terrarium of kokedama in de doos ? blijven

Alle producten met planten kunnen maximaal 3 dagen in de doos blijven staan, maar niet langer, de planten hebben minimaal licht nodig om zichzelf te kunnen voeden, een langdurig gebrek aan licht kan uw planten beschadigen of zelfs dodelijk zijn. Zodra je de plant ontvangt, open je de doos en zet je hem in het licht met water.

Leveringsplanning

Je kunt de bezorgdag plannen om een ​​verrassingscadeau voor een dierbare te maken of er gewoon voor zorgen dat je aanwezig bent op de bezorgdag

Welk onderhoud moet ik doen aan mijn terrarium, kokedama of mijn plantenbak ?

Hoe vind ik de juiste belichting voor mijn terrarium, kokedama of plantenbak ?

Of het nu om een ​​terrarium, een kokedama of een plantenbak gaat, de gebruikte planten hebben dezelfde behoefte aan licht, dat wil zeggen goede belichting, goed licht maar zonder directe zon.

Hoe weet je wanneer je ? water moet geven?

Een terrarium heeft slechts 1 tot 4 gietbeurten per jaar nodig! Geef alleen water als het balmos in de glazen container lichter begint te worden.
Een kokedama heeft ongeveer elke 7-10 dagen water nodig. Raadpleeg de speciale verzorgingsgids.
Onze plantenbakken hebben ongeveer één keer per week water nodig, behalve de Easycare-box, die ongeveer één keer per maand water moet krijgen. Raadpleeg de speciale onderhoudsgids per doos.

Probleem met mijn bestelling en retourzending

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?

Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven ?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd ? Controleer afhankelijk hiervan of u niet rechtstreeks een e-mail van de vervoerder heeft ontvangen.
Als u geen informatie heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer

Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?

Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het probleem en ons een e-mail te sturen met daarin het onderwerp en uw bestelling. nummer naar het e-mailadres hello@lagreentouch.fr

Hoe lang is mijn aankoop gegarandeerd ?

Wij garanderen onze producten gedurende 1 week na ontvangst van uw bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren

Het is niet mogelijk om een ​​kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of als u niet tevreden bent, stuur ons dan een e-mail op hello@lagreentouch.fr afin zodat we samen een oplossing kunnen vinden

Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen

U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms wordt toegestuurd. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.

Ik heb niet het juiste product ontvangen, wat moet ik doen ?

Vergissen is menselijk, we verontschuldigen ons bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren