Geen producten gevonden
Ontdek al onze producenten van buitenplanten
Een vraag over onze buitenplanten ?
Levering en ontvangst van mijn buitenplant
Hoe wordt mijn buitenplant verpakt ?
Hoe wordt mijn buitenplant verpakt ?
Onze producenten en kwekers hebben expertise ontwikkeld op het gebied van de verpakking, de veiligheid en het transport van hun planten. Om hun kwaliteit en versheid te garanderen, gebruiken ze de beste verpakkingen op de markt om een geweldige ervaring voor de klant te garanderen.
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
Levertijden voor buitenplanten bedragen circa 3 dagen
Hoe lang kan mijn plant in de doos blijven ?
Hoe lang kan mijn plant in de doos blijven ?
Zodra de planten bij u thuis of op het gekozen afhaalpunt aankomen, dient u uw bestelling zo snel mogelijk op te halen om beschadiging van de planten te voorkomen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd? Controleer afhankelijk hiervan of je rechtstreeks een e-mail van de vervoerder hebt ontvangen.
Als u geen informatie heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het ondervonden probleem en ons een e-mail te sturen waarin u het onderwerp beschrijft en uw bestelnummer vermeldt op het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang heb ik garantie op mijn plant ?
Hoe lang heb ik garantie op mijn plant ?
Wij bieden 1 week garantie op onze planten na ontvangst van de plant.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of niet tevreden bent, kunt u een e-mail sturen naar hello@lagreentouch.fr afin dat we samen tot een oplossing komen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms ontvangt. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Fouten maken is menselijk, onze excuses bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren