Gratis levering vanaf 80€ aankoop
-
Ontdekken
Een origineel cadeau!
Schefflera op zijn lavasteen, een waar levend beeldhouwwerk!
Trendhero
Kit - ↨3cm - Ø12cm
Van 12,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar- Uitgeput
Generosa
Oppotmat van gerecycled canvas
Accessoire - ↨0cm - Ø0cm
44,00 €Eenheidsprijs /Niet beschikbaar
De 5 goede redenen om een terrarium aan te bieden
Een vraag over onze producten ?
Levering en ontvangst van mijn terrarium, kokedama of plantenbak
Hoe wordt mijn bestelling verpakt ?
Hoe wordt mijn bestelling verpakt ?
Wij hebben ontwikkeld aangepaste verpakking in gerecycled plastic voor al onze planten, kokedama en terraria die de veiligheid en bescherming van onze producten.
Wanneer het product is verpakt in de juiste verpakking, voegen we demping toe, zodat het tijdens het hele transport zo goed mogelijk behouden blijft en om te voorkomen dat de grond zich in de verpakking verspreidt. Voor elk pakket gebruiken wij dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Om de versheid van uw product te behouden, wordt het op het laatste moment vlak voor verzending van uw bestelling bereid om hen de beste reisvoorwaarden te bieden.
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
De bezorgtijden zijn afhankelijk van de vervoerder die bij de aankoop is geselecteerd, tussen 24 en 48 uur of de dag naar keuze, via onze bezorgschemakalender
Hoe lang kan mijn plant, terrarium of kokedama in de doos blijven ?
Hoe lang kan mijn plant, terrarium of kokedama in de doos blijven ?
Alle producten met planten kan maximaal 3 dagen in de doos blijven, maar niet langer, de planten hebben een minimaal licht Om zichzelf te kunnen voeden, kan een langdurig gebrek aan licht uw planten beschadigen of zelfs fataal zijn. Zodra u de plant ontvangt, opent u de doos en plaatst u deze in het licht met water.
Leveringsplanning
Leveringsplanning
U kunt de dag van bezorging plannen om een verrassingscadeau voor een dierbare te maken of er gewoon zeker van zijn dat u aanwezig bent op de dag van bezorging
Welk onderhoud moet ik doen aan mijn terrarium, kokedama of mijn plantenbak ?
Hoe vind ik de juiste belichting voor mijn terrarium, kokedama of plantenbak ?
Hoe vind ik de juiste belichting voor mijn terrarium, kokedama of plantenbak ?
Of het nu om een terrarium, een kokedama of een plantenbak gaat, de gebruikte planten hebben dezelfde behoefte aan licht, dat wil zeggen goede belichting, goed licht maar zonder directe zon.
Hoe weet je wanneer je water moet geven ?
Hoe weet je wanneer je water moet geven ?
Een terrarium heeft slechts 1 tot 4 gietbeurten per jaar nodig! Geef alleen water als de mosbol in de glazen container begint uit te dunnen.
Een kokedama heeft ongeveer elke 7-10 dagen water nodig. Raadpleeg hiervoor de speciale verzorgingsgids.
Onze plantenbakken hebben ongeveer één keer per week water nodig, behalve de Easycare-box, die ongeveer één keer per maand water moet krijgen. Raadpleeg de speciale onderhoudsgids per doos.
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd? Controleer afhankelijk hiervan of je rechtstreeks een e-mail van de vervoerder hebt ontvangen.
Als u geen informatie heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het ondervonden probleem en ons een e-mail te sturen waarin u het onderwerp beschrijft en uw bestelnummer vermeldt op het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang is mijn aankoop gegarandeerd ?
Hoe lang is mijn aankoop gegarandeerd ?
Wij garanderen onze producten gedurende 1 week na ontvangst van uw bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of niet tevreden bent, kunt u een e-mail sturen naar hello@lagreentouch.fr afin dat we samen tot een oplossing komen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms ontvangt. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet het juiste product ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet het juiste product ontvangen, wat moet ik doen ?
Fouten maken is menselijk, onze excuses bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren