Geen producten gevonden
Een vraag over onze kunstplanten ?
Waarom een kunstplant ?
Waarom La Green Touch kunstplanten verkoopt
Waarom La Green Touch kunstplanten verkoopt
We realiseerden ons dat onze klanten steeds minder tijd hadden om voor groene planten te zorgen: tussen werk, tijd voor zichzelf, kinderen, hobby's... Kamerplanten kunnen een belemmering worden. Daarom zijn we begonnen met kunstplanten, waarbij we producten van hoge kwaliteit hebben geselecteerd, gemaakt van de beste materialen, met respect voor het milieu. Producten in latex, zijde, siliconen, plastic en recyclebare stoffen... Voor een hyperrealistisch resultaat.
Waarom een kunstplant ? kopen
Waarom een kunstplant ? kopen
Het voordeel van een kunstplant is dat hij heel gemakkelijk een kamer aankleedt en decoreert, een mooi vleugje groen brengt en je er geen overlast van hebt, behalve één keer per maand afstoffen! Geen onderhoud, geen water geven en een ultra realistische plant!
Bezorging en ontvangst
Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt
Hoe wordt mijn bestelling ? verpakt
We hebben aangepaste verpakkingen in gerecycled plastic voor al onze fabrieken ontwikkeld, waardoor de veiligheid en bescherming van onze producten wordt gegarandeerd.
Wanneer de fabriek is verpakt in de juiste verpakking, voegen we demping toe zodat de plant tijdens het transport het beste behouden blijft. Voor elke verpakking gebruiken wij dubbel golfkarton (dubbele dikte).
Wat zijn de levertijden ?
Wat zijn de levertijden ?
De bezorgtijden worden geschat tussen de 3 en 5 werkdagen, uitgevoerd van maandag tot en met zaterdag door onze vertrouwde vervoerders DPD en Chronopost
Ik heb zojuist mijn kunstplant ontvangen
Waar plaats ik mijn plant ?
Waar plaats ik mijn plant ?
Je kunt hem in elke kamer van je appartement of huis plaatsen, maar zorg ervoor dat je hem niet de hele dag in direct zonlicht laat staan, waardoor de kleuren kunnen veranderen.
Het is ook mogelijk om hem buiten te plaatsen ter decoratie van je balkon of terras.
Hoe onderhoud ik mijn kunstplant ?
Hoe onderhoud ik mijn kunstplant ?
Het voordeel van een kunstplant is dat je hem geen water hoeft te geven! Vergeet niet om de bladeren een of twee keer per maand af te stoffen met een schone, zachte doek.
Probleem met mijn bestelling en retourzending
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen ?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, controleer dan eerst de volgende gegevens in uw bevestigingsmail:
- de geselecteerde leverdatum
- is het afleveradres correct aangegeven ?
- welke vervoerder heeft u geselecteerd ? Controleer afhankelijk hiervan of u niet rechtstreeks een e-mail van de vervoerder heeft ontvangen.
Als u geen informatie heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op hello@lagreentouch.fr en met vermelding van uw bestelnummer
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Mijn plant is beschadigd, wat moet ik doen ?
Als u een probleem met uw plant opmerkt of twijfels heeft over de staat ervan, nodigen wij u uit om bij ontvangst van het pakket een foto te maken van het probleem en ons een e-mail te sturen met daarin het onderwerp en uw bestelling. nummer naar het e-mailadres hello@lagreentouch.fr
Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?
Hoe lang is mijn plant gegarandeerd ?
Wij garanderen onze planten 1 week na ontvangst van de plant.
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling ? retourneren
Het is niet mogelijk om een kamerplant naar ons te retourneren. Dit is een levend product dat een specifieke verpakking vereist die door een professional moet worden uitgevoerd. Als u een probleem heeft met de ontvangen bestelling of als u niet tevreden bent, stuur ons dan een e-mail op hello@lagreentouch.fr afin zodat we samen een oplossing kunnen vinden
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
Hoe kan ik mijn bestelling ? volgen
U kunt de voortgang van uw GLS- of Chronopost-pakket volgen via het trackingnummer dat u per e-mail of sms wordt toegestuurd. Dit wordt u 24 tot 48 uur vóór de levering meegedeeld.
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Ik heb niet de juiste plant ontvangen, wat moet ik doen ?
Vergissen is menselijk, we verontschuldigen ons bij voorbaat :) Maar we vinden altijd een oplossing om u tevreden te stellen! Stuur ons per e-mail een foto van het per ongeluk ontvangen product en uw bestelnummer, zodat we het juiste product kunnen retourneren